W drugiej dekadzie minionego wieku na trasach wyścigowych w Europie dominowały jednoślady marki Douglas z charakterystycznym leżącym wzdłużnie silnikiem. Klasyczne V-twiny Harley-Davidson’a mimo niewątpliwych zalet nie znajdowały nabywców wśród kierowców wyścigowych. Arthur Davidson podjął decyzję o rozpoczęciu produkcji wyścigowego motocykla z silnikiem leżącym. Od strony technicznej konstrukcja była doskonała. Nisko osadzony – w zasadzie podwieszony pod ramą – silnik, podgrzewany gazami wylotowymi kolektor ssący, nowoczesne, rewelacyjne zawieszenie przedniego koła. Powstał wspaniały sportowy bolid. Tylko ta cena…, wkrótce opowiem Wam o nim w filmie na kanale OldtimerbazaR w YouTube. Piotr Kawałek

HD FT 1920

Ekstremalnie rzadki Harley-Davidson Flat Twin model W z 1920 roku

Komentarze do tego posta są wyłączone.

stat4u