27.12

Niezniszczalny: BMW R12

0

Silnik typu M56 S6 w który zabudowywano w modelu R12 od początku produkcji oferowany był opcjonalnie w dwóch wersjach: z kolektorem ssącym i pojedynczym gaźnikiem Sum CK 25 mm lub z dwoma gaźnikami Amal – 6/406 SP (prawy) i 6/407 SP (lewy). Bez względu na układ zasilania w paliwo cena motocykla była identyczna i wynosiła 1.630,- RM. Restaurując dzisiaj model R12 zazwyczaj skłaniamy się do wersji z kolektorem ssącym i pojedynczym gaźnikiem Sum, gdyż cena rynkowa trudno dostępnych dwóch gaźników Amala jest kilkukrotnie wyższa niż pojedynczego Sum’a wraz z kolektorem.
Zapraszam na film o BMW R12, Piotr Kawałek

gru 27th by OldtimerbazaRS

Dodaj komentarz

Musisz być zalogowanym, aby móc dodawać komentarze.

stat4u